Nie możesz zasnąć? Wiercisz się w łóżku? Wstajesz i spacerujesz po domu?

Czujesz wewnętrzne zmęczenie, ale oczy jakby ani myślą się zamknąć? Te 3 sposoby pomogą zasnąć Ci w mniej niż 10 minut!

Wyłącz myślenie i nie poddawaj się gonitwie myśli

Zanim przystąpisz do wypróbowania poniższych metod, to zastanów się, w czym tkwi Twój problem w zasypianiu.

Może być to przemęczenie, gonitwa myśli. Setki problemów, o których rozmyślasz w łóżku, zamiast się odprężyć. Niewygodny materac. Zbyt ciężka pościel. Zła higiena snu. Brak świeżego powietrza w pokoju.

Na Twój sen i jego jakość wpływa bardzo dużo czynników. Nawet takich, o których może nie myślisz. Higiena snu, to nie tylko czysta i pachnąca pościel. To przede wszystkim otoczenie i przygotowanie pomieszczenia do snu. Przygotowanie siebie.

Chcesz położyć się do łóżka, zasnąć i odczuć prawdziwą regenerację organizmu? Polecamy Ci trzy metody, które działają i nie wymagają tajemnej wiedzy.

3 metody na szybkie zaśnięcie

Każda z metod pomoże Ci w zaśnięciu. Wystarczy, że wypróbujesz i dopasujesz tę, która w Twoim przypadku zadziała najlepiej. Aż 87% internautów (ankieta Wirtualnej Polski) deklaruje, że ma problemy ze snem.

Zaprezentowane metody pomogły już wielu osobom szybko zasnąć, a korzyści z komfortowego snu odczuwały już pierwszego dnia.

Nie bądź w tych 87%, dołącz do grona osób, które nauczyły się szybko zasypiać. A komfort snu, a także życia uległ znacznej poprawie.

Metoda 4-7-8 - bez liczenia baranów

Metodę 4-7-8 opracował dr Andrew Weil z Uniwersytetu Harvarda. Jest to metoda, która wyciszy Twój umysł i ciało. Zaczniesz się rozluźniać, a organizm odpoczywać. Metoda 4-7-8 na szybkie zasypianie jest bardzo łatwa. Opiera się oddechu i jego sekwencji.

Połóż się wygodnie i zamknij oczy. Zacznij rytmicznie oddychać. Wdech nosem, wydech ustami. Czas wprowadzić sekwencję oddechów. Wdech i wydech subtelny przez nos - 4 sekundy. Kolejno wdech i powstrzymanie go przez 7 sekund. Delikatny i subtelny wydech nosem przez 8 sekund. Powtórz sekwencję cztery razy.

Najczęstszym błędem popełnianym przy tej metodzie jest zbytnie skupienie się na liczeniu sekunda, a nie na częstotliwości i regularności oddechu. Dlatego skup się na prawidłowym wdechu i wydechu, a sekundy zostaw na boku. Po kilku razach już automatycznie, bez liczenia wpadniesz w rytm oddechu.

Metoda wojskowa

Nic tak nie zachęca do snu, jak ekstremalne warunki. Żołnierze, muszą mieć otwarty umysł, energię do działania i nie mogą popełnić żadnego rażącego błędu w swoich działań. Dlatego muszą zasypiać szybko, aby dostarczyć optymalną ilość snu organizmowi.

Metoda wojskowa została opracowana dla amerykańskich pilotów podczas II wojny światowej. Szerzej temat został opisany w książce Buda Wintera "Relax and Win: Championship Performance in Whatever You Do".

Chcesz zasypiać z odrzutową prędkością, niezależnie od panujących warunków? Ta metoda będzie dla Ciebie dobra!

To bardzo ważne, aby wykonywać wszystkie kroki w opisanej kolejności. Im częściej będziesz korzystać z tej metody, tym łatwiej będziesz się rozluźniał.

Połóż się do łóżka i rozluźnij mięśnie głowy. Opuść ramiona i rozluźnij ręce - pojedynczo. Nie obie na raz. Rozluźnij tułów i zrób wydech. Teraz kolej na rozluźnienie nóg. Postaraj się, aby najpierw rozluźnić uda, a potem łydki. Tak, aby każdy mięsień miał szansę na rozluźnienie. Oddychaj przy tym spokojnie i regularnie.

Staraj się nie myśleć. Po prostu nie myśl o niczym. Skup się na oddechu i rozluźnianiu. Jeśli Twój mózg jest na tyle uparty, że musisz o czymś myśleć. Zastąp myśli wizualizacją. Wyobraź sobie sytuację, która maksymalnie Cię relaksuje. Środek lasu i patrzenie w gwiazdy, beztroskie bujanie w hamaku. Obraz, który sprawi, że rzeczywiście poczujesz rozluźnienie.

Akupresura

Nie wszyscy wierzą w zbawienne moce uciskania i ugniatania. Jednak, czy wypróbowanie tej metody coś Cię kosztuje? Absolutnie - nic! A może akurat, to będzie Twoje wybawienie?

Pod kciukiem i z boku jest punkt, którego uciskanie powoduje zwiększone wydzielanie melatoniny, która odpowiedzialna jest za zasypianie. Uciskaj punkt równomiernie. Powtórz kilka razy, aż poczujesz się senny. Lekki, rozluźniony i gotowy, by zasnąć. Nie zapominaj również o regularnym i spokojnym oddechu.

Jeśli nie chcesz nic sobie uciskać, to dobrym rozwiązaniem są maty do akupresury. Te nie będą już bezpłatne, ale czasem warto zainwestować w spokojny sen. To takie maty ze specjalnymi wypustkami. Najczęściej w zestawach z poduszką pod kark, lub nogi. 10 minut przed pójściem do łóżka połóż się na macie, zamknij oczy i odpręż się. Masaż całego ciała, sprawi, że się zrelaksujesz. Negatywna energia odpłynie i będziesz gotowy zasnąć.

Którą z metod wypróbujesz?

Skoro wszystko jasne
zacznijmy od podstawowych informacji:

Czy masz problemy z kręgosłupem?
Na jakiej twardości materaca śpisz obecnie?
Czy jesteś alergikiem?

Kontakt z konsultantem:

Skontaktuj się z nami! Zrobimy szybki wywiad i pomożemy wybrać optymalny materac.

Nie przepłacaj! Skonsultuj i kup dobrze.

Telefon: 539 022 070
Email: sklep@sekretsnu.pl
Czat online: prawy dolny róg

Zadzwoń »

Polecane artykuły:

Jak natychmiast poprawić jakość snu, raz na zawsze?

Jeśli masz zamiar kupić nowy materac do łóżka, albo źle sypiasz na obecnym, przeczytaj ten artykuł, bo to mogą być najbardziej zaskakujące informacje na temat jakości Twojego snu, o których do tej pory nikt nie chciał Ci napisać wprost. Czytaj »

Stelaż pod materac - jak go wybrać oraz na który rodzaj stelaża warto postawić

Wybór odpowiedniego stelaża, na którym spocznie nasz materac, może mieć ogromne znaczenie dla komfortu i zdrowia naszego snu. Poznaj najpopularniejsze rodzaje stelaży i dowiedz się, jak wybrać ten najlepszy. Czytaj »

Materac sprężynowy czy piankowy? Na co zwrócić uwagę?

Jaka jest różnica w materacach i który z nich jest lepszy? Dzisiaj pomagamy Ci w wyborze materac piankowy, czy sprężynowy. Dzięki temu wybierzesz dla siebie najlepsze rozwiązanie. Czytaj »

Jak wybrać odpowiednią twardość materaca?

Jak wybrać twardość materaca, żeby była optymalna? Dzisiaj przedstawiamy Ci skalę twardości materaców i to, na co powinieneś zwracać uwagę. Przeczytaj, zanim kupisz zły materac. Czytaj »

Udostępnij ten wpis

Produkt dodany do ulubionych
Produkt dodany do porównania

Nasza strona internetowa używa plików cookies w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb.
Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej jak je wyłączyć.